Smulan i Paradisen

Igår fick vi en paketavi hit till Flufflyan.

Så idag åkte jag och hämtade ut paketet.

Det var ett ganska stort paket adresserat till Smulan.


Min första tanke var ju att det var de där förbaskade danska samlartallrikarna som äntligen kommit, men så var inte fallet.


När Smulan fått upp paketet och fått loss svansen ifrån paketklistret stod det klart att det handlade om en Paradisask!

En hel ask! Bara till Tjock-Smulan!

(Edvin fick hålla i henne så hon inte dök ner i asken. Edvin säger att hon inte får plocka upp pralinerna hon vill ha själv, för det vore äckligt. Smulan säger dock att hon inte vill att Edvin plockar upp dem åt henne heller, för det vore också äckligt. Intrigen tätnar...)



Men hur kommer det här sig då?
Vem i hela friden skickar Paradisaskar till en råtta? Och varför?

Min Mommo såklart! :D

Det hela grundar sig i en facebookhändelse för ungefär en vecka sedan...





Vi noterade dock att det måste blivit något fel. Asken var inte alls tom som utlovat.
Vi undrade om inte Smulan ville att vi skulle fixa det åt henne.

Smulan förklarade att vi är idioter.


Sen ville Smulan ha trillingnöten.



Jag och Edvin har förstås knaprat knäckebröd hela kvällen och har inte smakat en enda bit ur Smulans paradisask. :)

Eventuella saknade bitar kan och bör skyllas på Golbat.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Undrar om Smulipoff bjuder på en chokladbit när jag kommer ner? Golbat kanske har vräkt i sig alla tills dess......

2011-01-17 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0