Klippning och råttpoesi

Godkväll (natt..? morgon..?) på er! :)

Får väl ta och erkänna att det varit en ganska slö dag idag. Lite frukost vid halv 1, lite Ivanhoe på tv3, pizza till middag (liksom resten av Sverige, tydligen) och filmen Patrik 1,5 som kvällsunderhållning. Sammanfattar dagen ganska bra faktiskt.

Patrik 1,5 var förresten bra! Se den! ^^

Imorgon ska jag klippa mig! ^^

(Och du din besserwisser som just tänkte skriva "ska du klippa dig? ska inte nån annan klippa dig? hö hö hö."; Jo, det stämmer. Någon annan ska klippa mig. Du är så duktig.)

Sen förefaller det sig så att inte alla är så entusiastiska över detta.

Smulan t.ex. tycker att jag förråder Fluffgänget om jag så bara avlägsnar pyttelite fluff.




Nu får jag väl ta och erkänna att jag fortfarande inte har något nyårslöfte...
^^; Men klockan är typ 4 på morgonen, kanske har jag lite dispens så jag får bestämma mig för ett imorgon?

Såg att jag fått in en del förslag från er läsare! :) Tack och bock!

Och som utlovat, varesig ni vill det eller ej, så betyder det att Smulan älskar er. Lev med det.

Nu råkar Smulan även vara den påflugna sortens beundrare som skickar sötsliskiga kärlekshälsningar. Lev med det också.







Hon är rejält dålig på vacker poesi också. Men det ska ni banne mig inte behöva leva med. Så jag tar min friheten att stryka hennes dikt hon jobbat på hela kvällen...

Rosor är röda
Violer är blå
Golbat är har generande hårväxt i ansiktet
och du likaså


Det är dock inte så illa som det låter. Generande hårväxt är något mycket ärofyllt hos råttor.

Kulturkrock 2.0.


Jag tror ju att det är dessa kulturkrockar, och inte den "långa otäcka svansen", som gör att vissa människor inte gillar råttor.

Och poesin förstås. Råttor kan inte med poesi.

Kommentarer
Postat av: Mommo

Åhhhh Smulan, tack tack för det jättegulliga kortet jag fick. Puss, puss, puss. Kramisar

2011-01-02 @ 19:11:03
Postat av: Amalia

HAHAHAHAH! Hälsa Smulan :D

2011-01-02 @ 19:15:49
URL: http://muwisthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0