Hundsubstitut

Ganska ofta önskar jag att jag hade en hund.

Det vore så himla mysigt. Och inte nog med det. Man skulle tvingas ut på långpromenader varje dag, oavsett väder och klocka.
Kanonbra ju!

Presenterade detta för Edvin. Edvin sa "kan du inte ta Golbat i koppel och gå promenader då?".

Kanonidé, tänkte jag! Man tager vad man haver!

Och jag var helt säker på att Golbat skulle älska det också!


Men...


Det började inte så bra.

Och problemen hade bara börjat.

I samma ögonblick som vi klev ut genom dörren så...

Och Golbat som inte ens har några skor...

Nej, att ta med friluftsgrinchen på promenad var nog ingen höjdaridé ändå. Jag är nog fortfarande bra sugen på en hund.

Eller en ponny.

Helst en ponny.





Idag har bloggen blivit omgjord också. :) Som ni kanske ser. Tyckte det var dags igen.
Fortfarande slumpade bilder högst upp på sidan dock. :) Roligare så. 6 st olika än så länge.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hund låter inte helt fel tycker jag :) en sån där söt liten sak ...

2011-01-24 @ 07:38:34
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Mommo

En Falabella kanske? Att använda som hund fast den luktar häst. ^^

2011-01-24 @ 09:12:39
Postat av: Johanna

Gillar bloggen :) Men det vore lite kul om man fick se vad läsarna tycker, en omröstning då och då kanske? Själv använder jag www.valresultatet.se , gett mig lite fler läsare och gjort att jag kan bättra mig :) Kanske fungerar för dig med?



puss

/Johanna

2011-01-24 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0