Julkort och filmstjärne-Smulan

Nu är vi tillbaka i Göteborg!

Bilresan gick bra trots halkvarningar och snö. Det är verkligen bara Västtrafik som inte klarar av en vanlig svensk vinter. ^^;
Alla bussar som går förbi här var försenade idag. Haha, jag förstår verkligen inte hur det kan vara såna väldiga problem. ^^; Snön ligger ju bredvid vägen. vägen är det nästan ingen snö alls, för alla bilar kör ju där.
Hoppla.

Men vi fick massa glada överraskningar när vi öppnade postfacket när vi kom hem. :) Massa julkort!
Vi åkte ju till Dalarna innan vi hann få dem.

Ett kort var dessutom adresserat till Fluffgänget! ^^

Så jag tänkte jag skulle visa upp det här i bloggen:

Tusen tack, Lisa! :)

Hälsar en liten virtuell kram från alla fluffiga och ofluffiga (Edvin) på adressen. ^^



I övrigt är vi ganska trötta idag. Vi vaknade 20 över 5 imorse efter ett par timmars sömn.
Så jag tänkte faktiskt lata mig och låta Smulan stå helt för showen idag. ^^

Djuren fick ett presentkort på Djurmagasinet i julklapp, så de shoppade loss där häromdagen. :)

De införskaffade två påsar godis och två såna där "grönsakspinnar" som man hänger upp grönsaker på. Så nu har marsvinen och råttorna varsina att dela på. :)

Såhär såg det ut när Smulan inveg (inväntar språkpolis) grönsakspinnen med lite gurka tidigare idag:


(OBS! Historiskt! Fluffgängets första videoblogg! ^^ Ursäkta den kassa kvaliteten. Den sjönk när jag laddade upp den... :S )

Ett sånt skådespeleri! En sån inlevelse! ^^
Jag tror vi har hittat morgondagens stjärna.

Alla filmkontraktserbjudanden hänvisas till mailadressen som finns under "kontakt". Smulan tar 15 kr per film. Matlagningsprogram gör hon nästan helt gratis.

Hon gör musikaler också. Ja, fast kanske inte Cats... Inte nu längre... ^^;

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åååå råttmormors Smulan är filmstjärna! Jag visste det!!!

Resan hem gick bra trots plogbilar och såna som körde 60 på 110-väg.

Kommer snart och hälsar på ^^ Längtar. Kram

2011-01-07 @ 09:04:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0