Wii

Jag vill spela Wii.

Fick ett sånt i julklapp och har inte spelat det här hemma i Göteborg trots att vi varit här i över ett dygn nu.

Edvin fick dessutom en egen Wii-kontroll i julklapp.

Den är rosa.


Edvin älskar den.

Rosa är manligt.



"Men Fluffgänget-Sandra... om du nu vill spela Wii, varför gör du inte det då?"


Jo, kära läsare... Det är nämligen såhär...
^^;

Råttorna slåss om vem som ska få skjuta zombier i Resident Evil, och marsvinen... Ja, marsvinen upptäckte durrfunktionen och tyckte det var skitkul.

Jag får spela inatt när alla gått och lagt sig helt enkelt...




Här kommer en liten idolbild på Snöff.
För att Snöff var den enda som tyckte jag skulle få tillbaka spelkontrollerna. :P

Snöff ville också bli photoshoppad, precis som Edvin.

Jag förstår inte. Bilden ovan på Edvin är väl inte photoshoppad heller...

Men Snöff är ett marsvin, och marsvin får som de vill.
Varsågod Snöff. ^^

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Wow ... har Edvin blivit muskelknutte? Åtminstone på höger arm...

2011-01-09 @ 13:36:39
URL: http://www.ingridskallare.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0