Ficktjuvar

Golbat har skaffat en ny hobby.

Hon har ganska plötsligt blivit ficktjuv.



Hela eftermiddagen har hon varit helt besatt av mina fickor.

Djupdykningar, stölder och massakrar av stöldgods har ägt rum om vart annat. Det enda som nu finns kvar i mina fickor är en liten burk försvarets hudsalva. Och den ska jag skydda med mitt liv.



Egentligen är ju hennes teknik inte särskilt finslipad. Man märker ganska väl när hon är där.



Men så är det ju sötfaktorn.

Det är ju gulligt.
Och inte kan man stoppa henne då.
Nej, istället sitter man och fånler och försöker ta gulliga foton på eländet.

Det blir som att man sitter i trans, liksom.
Och när man vaknar upp igen och lägger ner kameran så har någon motionerat tänderna på det mesta man hade i fickorna, inklusive fickorna själva.


Ja, jag är rätt övertygad om att är man bara tillräckligt söt kan man nog komma undan med de allra flesta stölder.




Nu sitter hon hur som helst bakom galler. Vilket hon visserligen oftast gör.
Så den enda hon kan plundra inatt är nog Smulan. Och den tjejen har liksom inga fickor.

Kommentarer
Postat av: Andréas

Hur är det med Golbat?



Antar att det är bättre eftersom hon har blivit ficktjuv :D

2011-07-13 @ 04:31:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0