Go-kart

Imorgon ska Fluffgänget iväg och åka go-kart med råttmormor & co.


Ja, kanske inte hela Fluffgänget... Kanske bara väl valda delar utav Fluffgänget. Den del av Fluffgänget som når ner till pedalerna utan att behöva samarbeta med någon.

Smulan har tjatat hela dagen. Hon vill också följa med.

Men jag råkar veta att Smulan tillhör den lilla utvalda grupp som inte skulle se skillnad på mållinjen och en älg.


Smulan ser lite dåligt.

Så som råttor, och då särskilt vita råttor, blir att göra efter ett tag. Och vad jag förstår har de ingen höjdarsyn ens till att börja med.

Men efter allt tjat gav jag med mig en smula. Jag gick med på att om hon klarar ett syntest så får hon köra go-kart imorgon.

Så vi gjorde ett syntest.



Jag har ännu inte hunnit sammanställa resultatet av syntestet... men det lutar kanske åt att hon stannar hemma och spelar Mario-kart istället. ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0