Medeltidsmarknad och klassträff

Hej på er! :)

Idag har vi varit på Tuna Ting medeltidsmarknad.
Mareld uppträdde där idag, och gör det imorgon också. Kl. 12 och 15 för er som vill komma förbi och kika. :)
Det är alltså i Borlänge, på Gammelgården. ^^



Faktum är att jag har lite bråttom iväg nu. Så det blir ett snabbt inlägg. Jag tänker till och med slänga in en reservation för eventuella skrivfel. Så snabbt går det. :P

Det är återträff med gamla gymnasieklassen ikväll.  ^^
Både jag och Edvin ska dit (vi gick i samma gymnasieklass för er som missat det. Skitpraktiskt. ^^)


När Pär fick höra detta började han fundera på om det inte var dags för återträff med hans gamla gymnasieklass snart.

Jag visste inte ens att Pär hade gått i gymnasiet, så jag ifrågasatte.
Det skulle jag inte ha gjort.

Pär blev jättesur och försvann in i huset i buren i ett bra tag. Sen kom han ut med det här fotot:


Och ja.. Om han har fotobevis kan jag väl inget annat än att tro honom...
Fast... lite konstigt är det allt. Jag tycker nästan att jag känner igen den där bilden på Pär...

Fast jag är väl bara avundsjuk. Vad hade inte jag gett för att gå i samma klass som dessa tre?
Pär är allt en riktig liten tur-ost. ^^


NU ska vi ge oss av. :)
Vi hörs imorgon igen! Och titta in på medeltidsmarknaden, vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0