The Stig

Idag har vi åkt gokart. ^^

Men det visste ju ni redan, mina små stalkers. :)



Det var jätteskoj!

Det hade just regnat när vi kom dit, så banan var rätt hal. Men vi körde i tre omgångar och när tredje omgången började så var banan så gott som helt torr igen, så vi fick prova både blött och torrt underlag. ^^

Jag körde inte av banan en enda gång. Jag körde väldigt tryggt och ansvarsfullt. Precis som man inte ska göra när man kör gokart. :)



När vi kom dit var det några andra på banan och åkte. Så vi stod och kikade lite.


Det var då vi såg...


Smulan "The Stig" Karlsten Wedin.



Lägg märke till minen på Fluffgängets lillebror till vänster.

Pär har gått en brevkurs i "psykologi och sånt", och han säger att det är den exakta minen av någon som just smugglat in en halvblind trafikfarlig råtta på en gokartbana.



När chocken lagt sig, hos både oss och alla de människor Smulan prejade i sin jakt på förstaplatsen, så var det hur som helst vår tur att åka.

Och det gick bra. ^^



Som ni ser har jag inte behövt photoshoppa in mitt huvud på vinnaren den här gången.

Det kan mycket väl betyda att jag vann. ^^

:)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Härligt Sandra, Grattis!!!

Men hur gick det för din mor???

2011-07-21 @ 08:10:16
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Ingela

Bilden är inte photoshoppad men den är arrangerad....säger inget mer ;-D

2011-07-21 @ 11:27:59
Postat av: Lisa

Grattis Sandra, så ska det se ut! Dom andra som står sidan om ser inte lika glada ut, undras vad det kan bero på hmmmm....

Glädjer mig åt Golbats framsteg, kämpa på.



kram Lisa

2011-07-21 @ 20:34:21
Postat av: Alex

Hej Sandra,

Congratulera och Edvin igen.

Bra jobba

Vi hörs!

Alex

2011-07-25 @ 21:39:29
URL: http://www.rutavikinga.es/lawebdejacko

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0