Pingisbollar och mugglare

Nu har råttorna börjat rå på pingisbollen.

Små små gnagmärken har börjat dyka upp på den hopplöst runda och halkiga bollen. Vilken seger.

Men så tog det hela natten också.



Vi som måste hålla oss pigga ikväll. Vi ska ju på bio!
Harry Potter! ^^



Och som vanligt får inte djuren följa med. Men det kanske är bäst så.

Efter att vi såg Harry Potter och dödsrelikerna del 1 igår har Golbat inte riktigt varit sig själv.



Edvin bevisade sin omugglighet genom att trolla fram ett mynt från bakom örat på henne.
Jag däremot ligger fortfarande lite risigt till.


Jag fattar fortfarande inte var de får tag på alla sina små kläder och gummiöron. Och så snabbt, dessutom.

Jag som inte ens lyckats få tag i ett par Harry Potter-glasögon att ha på mig till bion ikväll.

Livet är orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0