Värmland

Hej på er! :)

Nu är vi på väg till Värmland.
Gycklargruppen Mareld ska till råttfarfars mors hus mitt i den värmländska skogen och ha ett träningsläger där de ska försöka få ihop en eldshow.

Och delar av Fluffgänget följer med.

Marsvinen stannar hemma, men råttorna följer med. Lite för att de har tjatat i över en månad, men också lite för att vi har fullt upp med att rehabilitera Golbat. Sånt är svårt att göra på distans.


Så det blir ännu en roadtrip med råttorna. Och den här gången finns det walkie talkies.

Detta främst för att vi åker i tre bilar och vill kunna ha kontakt med varandra. INTE främst för att råttorna ska kunna leka slut på batterierna och prata strunt i några timmar.


Men så länge de håller sig borta från framsätet är vi rätt nöjda ändå...

Golbat blir panisk vid minsta hastighetsöverträdelse och Smulan är övertygad om att cigarettändaren kan och bör lösa alla eventuella konflikter i bilen.
Och att det även bör användas i förebyggande syfte. Vilket då givetvis ger upphov till konflikter.



Nu i Värmland har jag ingen dator med mig, så det kommer inte bli något avancerat bloggande.

Jag hoppas kunna slänga in några mms-inlägg under veckan, så nåt kommer det ju finnas att läsa, men inga ritade bilder alltså.




*Spontankram till alla läsare* Jag gillar er. :) Och det gör Pär också.


Kommentarer
Postat av: Stiftprinsessan

Jag gillar er med!

2011-07-22 @ 16:26:33
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0