Film

Sådär!

Tänkte att ni skulle få gissa på en film igen, mest för att det var ett bra tag sedan sist. :)

Ett helt dygn tog det, men nu har jag äntligen lyckats dressera fluffet till att ställa upp på kort under kontrollerade former.

Fick visserligen muta med äpplen, men då är det bara att anpassa filmen efter det också.


Vilken film är det här?


^^




Hmm... Hörde nyss nåt som lät som 3 skott utanför fönstret. Nån stackare som blev skjuten igen, tro? Står väl i tidningen imorgon i så fall...

Aahhh, Hisings Backa...

På dagen; ett grönt paradis med lekande barn och tennisspelande. På kvällen; skottlossning och brinnande bilar.

Perfekt för er som vill ha variation och bo i händelsernas centrum.




Nej, nu ska jag krypa till kojs och sova odrägligt länge. För att jag får. För att jag är sjuk.

Godnatt! ^^

Kommentarer
Postat av: Stiftprinsessan

Lejonkungen!

Luau! Om du e sugen på en saftig bit så titta hit, för han e en kraftig bit tralla la, prima fläskotelett, bara skinka! Japp japp! Prima skinka! Japp Japp!

Svin men finfint! Japp Japp!

2011-06-03 @ 10:52:48
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0