Flygfluff

Hej fnuttisar!

Nu ska jag gå och lägga mig, för jag ska med flyget tidigt imorgon bitti.



Bara så ni har stenkoll på mig, alltså. Ifall ni förföljer mig och så.

Ska upp till Dalarna och fira lille lillebrors student.



Ja, så djuren hamnar i Edvins händer tills jag återvänder igen på måndag.


Vilket ju brukar gå bra. Inga konstigheter där...


(Sist jag lämnade Edvin ensam med djuren. Uppfinnandet av en miljövänlig och trendig rakapparat)




...jag kanske ska ringa och kolla läget lite då och då.




Ni hittade Smulan i förra inlägget såg jag.
:) Bra jobbat!
Nu är hon tillbaka i buren.

Adam: jag trodde faktiskt också att det var Edvin där bakom kudden. Måste varit därför jag inte kikade där från första början. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0