Kris i Fluffgänget

Hej nösser. Det var Smulan här idag.

Som ni säkert märkt så har det varit lite dåligt med uppdatering nu under helgen när Sandra är i Dalarna och firar Robins student.

Men studentfirandet tar ju inte hela tiden. Jag är rätt säker på att Sandra haft gott om tid på sig att blogga ändå. Men det har hon inte gjort.

Jag tänkte att jag skulle gå till botten med det där, så jag ringde...



Den lilla fjanten har skaffat sig en ny telefon!
Och inte vilken telefon som helst, utan en Androidtelefon med appar och grejer.

Det förklarar allt.

Hon har helt enkelt inte bloggat för att hon suttit och skjutit grisar med fåglar och boxat fula, glada tvättbjörnar i magen.

Inte okej!


Nej, det här får hon gottgöra på ett eller annat sätt...
Kanske kan hon lära sig göra egna appar... hon skulle kunna göra en app med mig i.
Eller en app där man drar Golbat i svansen.


Nåja. Vi är snart tillbaka som vanligt.
Jag antar att hon kan börja blogga igen sen när batteriet tar slut eller så. Eller när mobilen får en mystisk, gnagarorsakad fuktskada av smulisk karaktär.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Har du hittat hem? Är Smulipuff sur på mig för att jag sponsrat på din nya lur?

Får köpa räkor och annat gott tills dom kommer och hälsar på..

2011-06-13 @ 15:13:09
Postat av: Amalia

Hahahahahaha, underbart!

2011-06-14 @ 11:55:07
URL: http://muwisthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0