Spam...

Extrainsatt miniinlägg.

Spam.

Jag vet inte vad som hände vid 10-/11-tiden imorse, men helt plötsligt utsattes min blogg för en spamattack i kommentarsfältet.


En av kommentarerna berättar att hon hittade min blogg på blogg.se's förstasida.

Jaha. Vad skoj!

Hade bara ingen aning om att man automatiskt blir måltavla för spam om man skulle råka dyka upp på förstasidan.

Jag vill inte rösta på ditt foto i en fototävling. En fototävling går till så att man röstar på det foto man tycker är bäst. Inte på det foto vars ägare lyckas spamma sönder flest bloggar.

Jag vill inte köpa "sommarens snyggaste solbrillor" för "bara" 500 kr.
Ville jag ha ett par solbrillor skulle jag aktivt söka upp dem själv. Din lösning heter blocket.se.

Jag vill inte delta i din frågestund på din blogg.
Frågestunder är till för att dina läsare ska lära känna dig bättre. Jag är inte din läsare, därför har jag inget att fråga dig.


Nej, hörni sötnösser... såna där kommentarer plockar jag bara bort.
Skriv något som inte är spam istället så kikar jag (och kanske nån av mina läsare) in i er blogg och kommentaren får vara kvar. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0