Smulan kapar bloggen

Jaha, här har det inte blivit nån bättring ser jag.

Det var Smulan här igen.

Sandra har visst fortfarande inte bloggat... och nu har hon och Edvin börjat spela kortspelet "Magic" också...

Man sitter med små papperslappar och leker trollkarlar som krigar mot varandra med zombiesar och älvor och sånt.
NÅN måtta på nörderierna får det väl vara. Nu kapar jag bloggen!!!




Och som nybliven bloggerska får jag skriva precis vad jag vill. :)


Jag funderade rätt länge på vad jag skulle skriva om.

Jag funderade på politik, men jag kan inte titta på en politiker tillräckligt länge utan att skratta.

Sen funderade jag på samhällskrönikor, men Golbat var för tjock.

Sen tänkte jag att jag kunde skriva om kapitalismen och västvärlden, men så upptäckte jag att jag var allergisk.

Så jag tänkte att jag skulle skriva om energidebatten. Men Golbat var för tjock.



Och då slog det mig; jag kan ju skriva om att Golbat är tjock!




...såhär tjock var Golbat idag!


Det är inte varje dag Golbat är sådär tjock. Men nästan.

Speciellt idag.

Idag åt Golbat 3 av de 5 makaroner vi fick. Trots att hon åt flest igår. Också.
Golbat är verkligen tjock.




Ja, och så var det lite dramatik här idag på kvällen.


Brandlarmet gick, och det kom både en sån här


och en sån här



Sandra och Edvin märkte förstås ingenting.



Men oroa er inte barn.
Allt gick bra, tack vare en liten råttas stora hjältemod.

En del skulle nog säga att det var graciöst och mäktigt. Andra skulle beskriva det som storslaget och gudomligt.

Men hörni. Det räcker med att ni säger att jag är bäst.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Härligt Smulan! Du är bäst ... :-)

2011-06-15 @ 08:51:44
URL: http://www.ingridskallare.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0