App

Hej på er!

Tack för gratulationerna i förra inlägget. :)
Fluffet höll sig som väntat inte ur vägen, men till slut gick det att muta dem med jordgubbar, så vi fick en rätt lugn kväll ändå. ^^

Ledsen att det inte blev något bloggande igår.

Satt och läste på lite och började försöka göra en Android-app till Fluffgänget. Och så totalglömde jag tiden och det blev rätt sent.

Det hade ju inte gjort något egentligen, det är ju helg, men på grund av olika omständigheter var jag tvungen att kvickt stänga av datorn och lägga mig.

Omständigheterna involverade spöken, duschen och ett telefonsamtal med en herrans massa hästar på andra sidan luren.


Mer än så säger jag inte. Spekulera fritt, det är roligare. ^^




Hur som helst, appen.

Nu vet jag ju inte ens om det finns intresse för en sådan (är det några av mina läsare som har Androidtelefoner?), men jag tänkte att det kunde vara kul att göra en ändå. ^^

Har gått två kurser i programmering på gymnasiet (Visual basic och C++).
Det ska erkännas att jag tyvärr glömt bort det mesta, men det skulle vara riktigt kul att försöka programmera lite igen.
Men främst med Java den här gången då.


Tyckte det kunde vara lite kul och lite avkopplande.

Bara jag och min app...


Bara jag och min...


Men se, då hade jag inte räknat med Fluffgängets självutnämnda apputvecklarteam.


Smulan lämnade in en mindmap med allt hon ville skulle ingå i appen.



...jag tror nog ändå att vi får banta ned det lite.

Kommentarer
Postat av: Stiftprinsessan

Planerar att skaffa en android om ett par månader, men en teleportör låter vansinnigt bekvämt!

2011-06-19 @ 12:32:32
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0