Sista fotoinlägget på ett tag

Hej på er!

Nu lär ritplattan vara lagad (Tack Andréas! ^^), men jag har den inte här hemma förrän imorgon.
Så ett till fotoinlägg får ni stå ut med. :)

Upptäckte att det visserligen går att rita med mobilen också:



Men det går lite långsamt såhär i början.


Och så har jag inte hittat nåt optimalt ritprogram ännu som klarar mina krav på att kunna skriva milslånga pratbubblor till bilderna. ^^;



Nu är det sista veckan för oss här i Göteborg.
Om ungefär en vecka åker vi till Dalarna och hälsar på över sommaren.
Så det är mycket som ska göras. Städning och sånt.

Råttorna hjälper till då och då.

Smulan är till exempel en hejare på att diska.

(syns här med visp)



Fast oftast ligger de bara och tittar på.


Och det kanske är bäst egentligen... (hej hälsovårdsnämnden!)



Nu är det i alla fall färdigstädat för idag och vi har precis avslutat ett litet maraton med Hikaru no Go, en lätt överdramatisk japansk tecknad serie om brädspel.

Men bra är den. ^^

Kommentarer
Postat av: Andréas

Gör inget om du nämner mig...

2011-06-21 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0