Pirates of the Caribbean

Godkväll, kära läsare. :)

Har ni firat nationaldagen nånting idag?

Själv måste jag erkänna att det inte blivit så mycket firande. Just inget alls faktiskt. Och det var ju lite dåligt.

Då finns det bara en sak att göra; kompensera med bio.

Ikväll tänkte vi se den där nya Pirates of the Caribbean-filmen. I 3D. ^^  *oooooh!*



Men ni vet ju hur det är när man har smådjur/småbarn/småsten/annat smått.

Det är nästan omöjligt att åka iväg på bio bara sådär. Helt omöjligt att få en kväll bara för sig själv. Smådjur/småbarn/småsten/annat smått vill ALLTID följa med.

Nu har vi Pär, till exempel. Han vill jättegärna åka och se Kapten Jack Sparrow i 3D.
"Hett", tycker Pär. "Märkligt" tycker jag och Edvin.


Men Pär får minsann hålla sig hemma den här gången... 3D-bio, när saker liksom kommer närmare, är inget för honom.

Jag kommer ihåg hur det var sist jag tog med Pär på 3D-bio...



Börje var en 200 kilos body builder. ^^;
Som tur var så höll Börje fast vid att man inte slår någon med glasögon...


Men nu är det dags att dra sig in mot stan. :) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Adam Solander

Du får berätta om den är värd att se! Kanske skulle försöka att hitta en söt tjej och bjuda på den. Vilken tjej kan tacka nej till den filmen liksom.. :P Eller?

2011-06-07 @ 08:00:03
URL: http://www.youtube.com/SolanderJuggler

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0