Filmrecension

Hej fnuttisar!

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om filmen igår!

Fluffgängets utsända filmrecensenter tycker att filmen var en mycket trevlig biofilm.

Har man gillat de tidigare tre piratfilmerna så kommer man inte bli besviken om man bestämmer sig för att se även denna. Jack Sparrow är lika skön som alltid.


Vi på Fluffgänget ger filmen fyra...


Öh...

...3,5... av 5... makaroner. O_o




Men hörni, ett allvarets ord till er alla...

OM ni går och se den... Spring inte ut ur salongen så fort eftertexterna börjat.

Alla utom jag, Edvin och ett till sällskap på runt 5 pers gjorde så efter filmen igår.

Nej. Sitt kvar till efter eftertexterna. Det kommer mera!




Ja, direkt efter eftertexterna traskade självaste Johnny Depp in i salongen.


Han var där för att signera lite prylar och dela ut gratisbiljetter till Pirates of the Caribbean 5.

Vi fick en varsin roll i Pirates of the Caribbean 5 också. Edvin ska spela sjögräs, och jag ska dubba honom i den svenska och den kinesiska versionen.

Sen fick vi glass, och så blev det ponnyridning.



Och allt det där missar ju ni när ni springer ut ur salongen så fort eftertexterna kommer!



...ja, just ja.

Sen var det ju en liten filmsnutt efter eftertexterna också. Såna som brukar vara efter filmer ibland.
Den vill ni inte missa den heller. ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gulleplutt! Skriv din text här!

2011-06-09 @ 10:25:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0