Råttornas önskelista

Hej på er!

Och förlåt för den oförberedda bloggpausen!


Har haft hög feber och ont i halsen sedan vi hördes sist. Tog mig inte till tentan i torsdags, fast jag gjorde ett gott försök.
Har fortfarande feber och så, men nu har jag åtminstone lite mer tid. Omtentan är inte förrän i maj.

Ni som är synska förstår då genast att jag alltså har tre tentor i maj; två den 16:e och en den 19:e.
Det blir tufft.


Råttorna fyller ett år imorgon! ^^
(det stämmer va, Kajsa? ^^ Vi hoppas att vi räknat rätt på datumet.)


Och i flera veckor har jag och Edvin tjatat och tjatat om önskelista... Hur ska man kunna veta vad råttor önskar sig liksom? Köper vi ost blir Smulan bara sur och börjar prata om rasistiska fördomar, trångsynthet och min sneda näsa.

Så vad kan en råtta önska sig som inte är ost?

Ja...
Idag fick vi den i alla fall. För ca 40 minuter sedan.

Och för ca 5 minuter sedan hade de läst klart.

Jag kan ju tycka att det var lite mycket att komma med såhär kvällen innan...
Jag menar... affärerna har ju stängt nu, och så...

Golbat sa att de egentligen inte hade tänkt önska sig fullt så mycket.


De hade egentligen tänkt önska sig bara en stridsvagn istället för två, för Smulan ville ha en...
Men så hade Golbat kommit på att hon ju också måste ha en för att kunna försvara sig mot Smulan.

Ja, vi får väl se vad vi kan göra. Gröt lät ju ganska rimligt ändå.


Råttorna hade ju velat ha ett lite större kalas också. Dit alla ni bloggläsare också är bjudna!
Men på grund av att jag är en elaking som har halsfluss så gick ju inte det.

Men!

Marsvinen fyller ju år snart också! ^^ Snöff fyller år den 6:e april och Pär fyller år den 16:e april. :)
Så råttorna gick med på att vi skulle kunna ha ett samlat kalas för alla små fluffisar i fluffgänget om en vecka eller två!

Så... känner ni att ni är sugna på lite tårta och fluffigt sällskap nån helg framöver får ni hålla ögonen öppna. ^^

Inbjudan kommer.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Va kul :))) vi som kommer till er den 16 april, då får vi tårta :))) Ska man kanske fråga om önskelista...

2011-03-25 @ 22:26:30
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Signe

Ja men då blir ju snöff ett år, Pär vet jag inte hur många år han blir, flickorna blir väl två år va, och jag blir 20 :D Det blir ju minst 30-års-kalas ^^

2011-03-25 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0