Ingen fara, jag lever.

"Men vad gör den där Fluffgänget-Sandra nu då? Hon har inte bloggat på flera dagar! Snart läser jag Anna Ankas blogg istället!"

Förlåt. ^^;

Det är nämligen så att jag är i Dalarna på besök.


Bildbevis:

(notera mängden snö, och notera att den inte finns i Göteborg)

Fyller ju år på torsdag, så jag åkte hem och firade lite med familj och släkt. Det, kombinerat med en överraskningsinsomnia natten till torsdag, har gjort att jag inte orkat/hunnit blogga sedan onsdag kväll.

På söndag kväll kommer jag tillbaka till Göteborg, och då ska bloggandet vara tillbaka som vanligt igen. :)



Upptäckte förresten att det gick lite för bra att lura er i onsdags. ^^;

Jag bakade aldrig 60 semlor, jag lovar. :) Bilden är photoshoppad.

Jag ber så mycket om ursäkt till er som satt och kontrollräknade alla 60 semlor. :D Kram på er.



Ja... så nu är Edvin ensam hemma med marsvinen och råttorna.

Undrar vad han har för sig egentligen...

Uppfunnit en ny rakapparat?



Nej...

Nej, det vore ju jättekonstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0