Fotoinlägg: Presenter

Hej!

Tänkte vara lite lat idag och göra ett fotoinlägg. :)

Så då tänkte jag att jag kunde visa vad jag fick i födelsedagspresent när jag var hem till Dalarna i helgen!



En mantel! Jättebra på medeltidsmarknader som jag envisas med att gå på flera gånger om året.



Tria-markers! Skitbra tuschpennor. Tänkte lära mig rita med färger och inte bara med blyerts och kol. ^^

(Efter lite övning kommer det nog upp lite bilder på resultaten i bloggen om jag inte misslyckas totalt. :) )


Te
och Toffifee! ^^ Allt för myskvällen.



Söt fönsterprydnad i form av en ängel.
(Är det sådär de ska hänga? Hoppas det, tyckte det blev bra. ^^)



Speciellt ritblock till tria-markers. Så att inte färgen går igenom/löser upp pappret hur hårt man än målar.
Funkar jättebra. ^^ Går inte igenom nåt alls till nästa papper.



Två kort! ^^



En jättefin pappersblomma!



Presentkort på bio! ^^ Perfekt till filmsugna studenter! (Edvin fick också ett i namnsdagspresent, så jag får sällskap också :) )



Duk till både köksbordet och vardagsrumsbordet! ^^


"...va? men jag såg bara en duk!"


Ja, vi har ett kombinerat köks- och vardagsrumsbord. ^^ Jättepraktiskt eftersom vi har ett kombinerat kök och vardagsrum.

Utöver allt detta fick jag pengar också, och så har jag fått en ny vinterjacka i förskott. ^^

Dessutom så kom det ett 5,4-kilos(!) paket på posten innehållandes bland annat massa pennor och block. :)


Nu får det nog vara läggdags. Börjar känna mig lite krasslig igen.

Godnatt på er! ^^

Råttorna hälsar. :) De sitter och äter tortellini och har inte tid att heja på er idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0