Studsråttor och kladd

Edvin har ingen mer föreläsning förrän på måndag. Det betyder att Edvin försöker ta sovmorgon varje morgon.

Det i sin tur betyder att råttorna har fått studsa extra mycket i sängen på sistone.
:)

Har man råttor ska man inte ha sovmorgon.

Så är det bara.



Har tagit mig lite tid till att försöka lära mig tekniken med tria-markerpennorna.

Och såhär kan det alltså se ut när nån som är helt grön på dem kladdar loss lite:



(Syns det vem teckningen ovan var tänkt att föreställa?)

Så.
Om det är ett bra eller dåligt betyg på pennorna får ni nog avgöra själva, för ärligt talat kan jag inte så mycket om tusch.
Men jag gillar dem skarpt! ^^


Nu: House.
Imorgon: 3-timmars labb. Kort och bra.


...är det bara jag som älskar den nya ICA-reklamen? ^^

Kommentarer
Postat av: Signe

Är också förälskad i den reklamen ^^ söt hoppetjoff ^^

2011-03-16 @ 09:00:32
Postat av: Signe

Michel (stavning..??) Obama på bild nummer två? :P

2011-03-16 @ 09:01:27
Postat av: Ingrid

Tänker direkt på fru Obama, bild två. Snyggt tecknat :)

2011-03-16 @ 15:54:11
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Elin

Michelle Obama!!! :D

2011-03-16 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0