Smulan i farten

Michelle Obama var helt riktigt, ni som gissade. ^^
Kul att det gick att se. Brukar inte vara nån höjdare på att rita av folk. :)


Idag har vi haft labb, som sagt. Men inget avancerat. Ingen sån där skön labb med pipetter och vita rockar som man blivit så van vid att det känns som terapi.

Nej.

Vi skulle ha en pulsmätare och kolla hur pulsen förändras t.ex. när man cyklar på en träningscykel, tippas med huvudet nedåt på ett tippbord (medeltida tortyrredskap, nu mera populärt på universitet. Det finns verkligen en i varje sal), dyker eller genomför mentala övningar.



Imorgon har vi bara en föreläsning; Mag- och tarmfysiologi.


Den perfekta födelsedagen. ^^;

Vi kunde inte haft någon lite ädlare föreläsning? Hjärtat? Nervsystemet? Repris på förra årets föreläsning om hur hela världen består utav mask (jag har fortfarande liiite svårt att äta ett äpple)?



Nu på kvällen har jag och Edvin bakat en liten hallon/vanilj/physalis-tårta tills imorgon. ^^


Men precis när vi var som mest upptagna...

Där ser man.

Tyckte väl att de där toffifeesarna försvunnit lite snabbare än normalt.

Skällde lite på henne, och sedan dess har hon suttit såhär hos Edvin hela kvällen:


Höh...vad kul man kan ha med pappersdockor. ^^

Kanske borde göra en sån där klippdocka? Smulan-klippdocka? ^^ Ja?

Nej.

Nej, det är ju barnsligt.


Ska nog återgå till mitt supervuxna Pokémonspel istället.

Jag och min elektriska zebra-pokémon är inne i en grotta just nu och allt är skitspännande.

...vuxenpoäng? Fick jag inte nog med såna när vi köpte gardiner?


(Notis till mig själv: Bråka inte med den där papperssmulan... Hon ger grymma papercuts.)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Gtattis på födelsedagen min älskade dotter! Önskar jag bodde nära så jag kunde få smaka den goda tårtan.Jag hinner tyvärr inte ner ikväll, det är gympa.

Men skickar en stor varm kram och lite post.



Kramis

2011-03-17 @ 07:45:09
Postat av: Signe

Haha söt docka ^^ Klart du ska fixa lite pappersdockor då och då :D Grattis på födelsedagen!! :)

2011-03-17 @ 08:44:55
Postat av: Ingrid

Grattis på födelsedagen :)Och vad gott det lät med den där tårtan, jag kanske får önska mig en sådan tills vi kommer ? Blink, blink ... Kram

2011-03-17 @ 11:02:58
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Ingela

Jag önskar mig en klippdockeSmulan i råttmormorsdags-present.... Den är ju jättesöt

2011-03-17 @ 21:32:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0