Kommentarer, kommentarer! :D

Såg att jag fått kommentarer till förra inlägget också. ^^

Som alla andra bloggare så lever jag på kommentarer och strömmen som läcker ur min laptop när jag har den i knät (det durrar skojigt i Edvins fingrar när han petar på mig), så jag blev ju himla glad. ^^

Men lite förbryllad blev jag också...


Vadå?

Brukar inte ni också baka 60 semlor?

Medan ni ändå håller på, menar jag.


:)


Så fick vi en kommentar ifrån Andréas också, som är sambo med Golbat och Smulans tvillingsystrar Emma och Alice.


Det där med att Golbat struttade runt naken lite längre än alla andra var tidigare okänt för oss i Fluffgänget.

Eller, ja... för alla utom en förstås.


^^;


Men trots alla dessa blåsväder som drabbat Golbat på senaste tiden har hon ändå varit ganska munter idag.


När man frågar varför så säger hon att hon inte är dömd för något längre. Hon ska överklaga, då det tydligen framkommit lite nya bevis.

Golbat säger att om man studerar fotot noga så ser man tydligt att råttan på bilden har krullig päls.


Suck...

Bara lugn, Emma. Jag ska snacka med Golbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0