Memma

Blev iget bloggande igår kväll, så jag slänger in ett inlägg nu istället. :)

Det blev ganska sent igår. Vi hade besök. Edvin hade bjudit hit dem för att han ville bjuda dem på "memma".

Golbat blev också bjuden på memma.
Det lär ha varit en alldeles särskild syn.

Memma har kanske inte det allra aptitligaste utseendet, och råttor har kanske inte det allra bästa bordsskicket.

Men hon gillade det. ^^;

Det gjorde gästerna också.

Sa de i alla fall. De stackrarna vågade väl inget annat. :)

Jag är inget stort fan av memma. Men jag tänkte jag skulle smaka lite av det som blev över igår.

Mest för att jag inte kommer ihåg hur det smakar. Kommer bara ihåg att det inte var så gott.




Nu ska vi alldeles strax iväg till den där vikingamarknaden i Ale! ^^

Vi får se om det kommer några foton därifrån i bloggen ikväll. :)





Ni som har lagt till Smulan på facebook har kanske sett att Golbats generande bikinibilder lagts upp nu... ^^;

Golbat verkade först ganska upprörd, men efter att ha kollat igenom bilderna en extra gång gick det upp för henne att hon faktiskt ser rätt het ut.

Hon undrade om vi inte kunde skriva ut en och skicka till Herr Pigg.


Hon är bara inte säker på vilken än... men... kanske inte bild nr 5... ^^;



-------------------------


Info till er läsare som inte har facebook:
Bilderna kommer upp här i bloggen senare vid tillfälle. Detta kommer förmodligen gälla alla bilder Smulan postar på sin facebook, så ni behöver inte vara rädda för att missa något viktigt. ^^
Är ni nyfikna redan nu så får ni tvinga någon som har facebook att visa dem för er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0