Tidsinställt inlägg

Hej på er!

Det här är ett tidsinställt inlägg som jag skrev i all hast innan jag for iväg till tåget igår (torsdag) eftermiddag. ^^
Så jag sitter och skriver till er i framtiden. :D Känns alldeles lagom sci-fi.

Det var såhär va...
jag hade jättebråttom till tåget när jag skrev det här, så jag hann tyvärr inte rita några bilder.
Så jag tog helt enkelt det senaste fotot ur min kamera och kastade in det. ^^

Det här är Smulans nålfiltade alter-ego
.

Hon står på köksbordet och väntar på min mamma, som anländer till Göteborg för att passa djur någon gång sent ikväll (fredag).

Smulans nålfiltade alter-ego är en mors dags-present. ^^

Ni kommer väl ihåg att det är mors dag på söndag?
Om inte så påminner vi er nu; det är mors dag på söndag. ^^

Nej, nu måste jag verkligen sätta fart, annars får jag gå till Leksand. :)

Vi hörs kanske med något MMS-inlägg under helgen, annars är vi tillbaka som vanligt senast på måndag.
Vi kommer hem till Göteborg igen på söndag kväll. Vet inte hur trötta vi är då.

Trevlig helg på er. ^^

Kommentarer
Postat av: Stiftprinsessan

Så söt att jag dör litegrann.

2011-05-28 @ 09:40:54
URL: http://www.stiftprinsessan.se
Postat av: Ingela

Jag lovar,hon är jättesöt och ca 15 cm hög. Hon ska få följa med oss hem till Dalarna imorgon. Smulan har hotat/lovat att hon ska byta plats med Alter-egot. Sandra o Edvin kommer inte att märka att Smulan är borta när dom kommer hem...hihi. Hon har fixat en "stand-in"....Och när Sandra upptäcker det så är jag måååååånga mil från Göteborg. Tack min älskade dotter att vi fick ta hand om fluffisarna.

2011-05-28 @ 21:56:53
Postat av: Andréas

Jag vill också ha en nålfiltad råtta...

2011-05-30 @ 17:48:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0