Fluffgängets utelista

Hej på er! :)

Bara för att jag börjar känna mig sjuk (igen... just när jag kommit igång ordentligt med gymmet) så tycker jag att jag har rätt att klaga lite.

Och då menar jag inte på sjukdomen. (Det är ju bara såååå förra månaden) Nej. Jag tänkte att jag skulle klaga på massa andra jobbiga grejor som annars inte får tillräckligt med uppmärksamhet. ^^



1. Folk som spottar utomhus. I Göteborg.

Göteborg är kanske norra halvklotets blåsigaste stad. Din omsorgsfullt välgjorda loska hamnar INTE på marken.





2. Netto en söndagseftermiddag.

Netto, vår närmaste matvaruaffär.

Dansk lågpriskedja som visserligen har skitbilliga flingor, men som aldrig riktigt kan beställa hem tillräckligt med varor inför helgen.

Lite som katastrofdrabbade Sendai i Japan efter jordbävningen. Allt av värde är länsat.





3. Fluffgänget-Sandra byter om till shorts.

Ja, jag inser att det kanske blev lite självmål här.

Men som representant för hela Fluffgänget känner jag inte att jag kan utelämna detta. Golbat har gnällt på det här varenda solig dag den senaste veckan. Smulan har börjat använda solbrillor inomhus. Pär och Snöff har börjat använda mig som läslampa... ja, ni förstår.

Jag är inte den som solar solarium om vintrarna bara. :P

Jag är väl inte den som solar just överhuvudtaget.




4. Det regnar i Göteborg.


Hörde rykten om att man i Dalarna haft strålande solsken idag. Himla orättvist, alltså. ^^;






Har inte gått så jättebra att plugga inför tentorna idag. Hoppas på att det går bättre imorgon.

Tänkte att någon dag alldeles innan tentan, när jag inte har tid att blogga ordentligt, så skulle jag slänga upp Golbats bikinibilder i bloggen för er som inte har Smulan på Facebook.

Det måste väl vara bättre än inget alls. ^^

Kommentarer
Postat av: Stiftprinsessan

Läste först att folk spottade inomhus i göteborg. Och då tänkte jag berätta om en patient som spottande inomhus när jag var på psykpraktik, men det får vänta till en annan gång. Eller vänta lite...

Aja.

Jag är också superblek, men det är med mening. Kör med spf Albyl året om (dvs. 50+). Blekt är vackert.

Btw, skicka din adress så får du en tandkrämstub :D

2011-05-12 @ 14:17:35
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0