Pluggapluggapluggapluggapl....

Så. Tenta imorgon. Feber och ont idag. Och hela helgen.
Livet är en liten bitch ibland. ^^;

Men då har jag ju de här nästan outnyttjade bilderna på Golbat som jag kan lägga upp och slippa rita ett nytt blogginlägg (så jag kan panikplugga istället). ^^

Golbat är nämligen inte här i vardagsrummet och kan stoppa mig. Jag skjutsade in henne och syrran i sovrummet i fredags, när Edvin åkte hem till Dalarna.

Jag gillar inte att sova helt ensam, mycket bättre att sova med högljudda stinkdjur bredvid. :)
...råttorna alltså... inte Edvin. ^^ (hej Edvin!)

Nåväl, för er som läser bloggen, men inte har lagt till Smulan på facebook (enligt Google Analytics är ni några hundra unika besökare i månaden åtminstone ^^ Och Smulan har bara 18 facebookvänner), här kommer de.

De omtalade bikinibilderna.
Upplagda i samma ordning som de (smyg)togs:










:)

Vi hörs efter tentan imorgon då.

Nu ska jag fortsätta plugga.

Det är faktiskt en väldigt intressant tenta. Den handlar om blod, endokrinologi, muskelfysiologi, cirkulationsfysiologi, elektrofysiologi, sinnesfysiologi, respirationsfysiologi, exkretionsfysiologi, mage-/tarmfysiologi och djurförsöksetik.



Råttor har ingen gallblåsa. Men det har ju gått ganska bra för dem ändå.

Kommentarer
Postat av: Signe

Å jisses, LYCKA TILL! :)

2011-05-16 @ 09:47:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0