Fjantiga bilder och It's all for love

Ni kanske nån gång har funderat "varför har Fluffgänget en upp-och-nedvänd, genomskinlig mikrovågsugnskåpa i plast med en rosa handduk i hängandes uppe till vänster i råttburen?".



Och det är med glädje som jag härmed kan avslöja varför. :)

Det har varit topphemligt fram tills nu. Jag har inte velat att råttorna ska få veta.

Jag har velat att råttorna bara skulle tro att det var ren givmildhet och välvillighet från vår sida att installera den där.

Men vi hade givetvis en baktanke. Något vi planerat i flera månader......



Fjantiga underifrån-bilder på råttor som sover! ^^





Fantastiskt. ^^

Vänj er vid bilderna, det kan hända att ni får kika på dem imorgon också ifall jag inte hinner blogga nåt mer innan tentan.
Men vi hörs igen på torsdag kväll i alla fall. :)




...ja, och sen måste jag ju förresten säga att vi ska på "It's all for love"! :D



Det är en välgörenhetskonsert här i Göteborg helt i Michael Jackson-tema, med dansare, imitatörer och massa skön musik! ^^
Dessutom med en alkoholfri efterfest som ingår i priset! (haha, jag som är nykterist tyckte nästan det lät för bra för att vara sant :))

Underbara råttmormor bjuder mig på biljett (tack igen! ^^), och så lyckades jag dra med mig Edvin också! ^^
Kan det bli bättre?
Ska bli jättekul, speciellt nu efter veckan som varit med sjukdom, feber och plugg dygnet runt. :)

Nu känns tillvaron helt klart ljusare igen. Och så är det snart sommarlov också. ^^


Nä, nu är det sovdags. :) Ska upp tidigt imorgon igen och plugga.
Godnatt på er!



(Och hej på alla er nya läsare! Har tillfälligt gått med i bloggtrafik.nu igen, så det har nog trillat in en och annan ny läsare idag.)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är du värd min älskade dotter. Du sliter hårt i Göteborg och kan få lite belöning med jämna mellanrum tycker jag. Sen kan du se det som ett tack för att vi får åka ner och vakta barnbarnen nästa helg, det ska bli skoj.

Ha det så jättebra i helgen.

Kraaaam

2011-05-18 @ 08:18:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0