Tugga drickyoghurt?

Tentan idag gick väl sådär.



Det gick inte jättebra, men jag tror nog att jag klarade det.

Det var en (och en halv) del (av typ 12) jag inte hade hunnit plugga så bra till, och den delen hade rätt många poäng på tentan.

Det är ett lotteri det där alltså.

Nu är det råplugg som gäller till nästa tenta som är nu på torsdag. Får be om ursäkt i förväg för att bloggen kommer bli lite lidande med dålig uppdatering.
Efter torsdag ska allt vara som vanligt igen. :)





Är det förresten bara jag som måste tugga drickyoghurt/fil/kräm/potatismos och liknande innan jag kan svälja det?

Skitkonstigt egentligen. Golbat mobbar mig för det varje dag.

Kommentarer
Postat av: Signe

Ouch, surt, men som sagt, lotteri, otur... Men jag måste säga att jag är imponerad av hur du orkar trots sjukdomar och då ändå pluggar på 11 av 12 delar. Wow. Du grejar torsdag!! :) Lycka till!

2011-05-17 @ 08:59:28
Postat av: mysan

Hej allt bra? :)

kram

2011-05-17 @ 14:33:24
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0