Golbat på shoppingtur

Hej. ^^

Så idag gick en MJ-dansare vidare i Talang, och imorgon ska vi på It's all for love. :) Helgen börjar bra.

Golbat följde med oss till affären idag och handlade. ^^

Vi gick till Netto, som ligger bara ett stenkast bort.

Golbat tyckte det var lite blåsigt dock, så hon höll sig mest inne i Edvins tröja.


Men när vi väl kom fram så hade hon glömt plånboken...
Suck.

Så jag fick betala. Det är så orättvist. Jag och Edvin får alltid betala...





Nu var det ett tag sedan ni fick gissa på filmer, och Pär har faktiskt jobbat flitigt på en bild sedan sist. ^^

Vilken film kommer det här ifrån?

Kommentarer
Postat av: Martine Johansen - Kommenterer tilbake!

kjempe søt header!



-follow me on twitter, then i follow you http://twitter.com/#!/martiinej :D

2011-05-21 @ 10:30:20
URL: http://photohansen.blogg.no
Postat av: mommo

Filmen är Hets (tror jag den heter). Jag har för mig att läraren hette Kaligua. Han var i alla fall en riktig sadist. Kramisar

2011-05-21 @ 18:42:35
Postat av: Stiftprinsessan

Jag vill säga att den stackars hamstern ser på pricken ut som äckelpedofiljäveln i Flickan från ovan-filmen (Lovely Bones). Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepy.

Men mig veterligen använde han aldrig en häftapparat, så jag har ingen aning.

2011-05-23 @ 18:49:33
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0