Office space

Rätt svar på filmen var "Office Space"! ^^ Det var Elena som knäckte det till slut.

Bilden föreställde denne man och hans röda häftapparat:

(Inte min bild förstås, snodde den härifrån. Rätt värdelös länk eftersom bildkällan nog snott den nånstans ifrån också, men det är noga det där med bildkällor)


Liiite stolt är jag i alla fall över att jag lyckades välja en film som ni filmexperter inte knäckte på två röda. :)

Jag ska erkänna att jag inte är särskilt allmänbildad när det kommer till film.


Jag tror jag bara sett en enda Star Wars-film... Är det inte ett måste att ha sett allihop?

Bond-filmerna har jag inte heller sett, men det är ett högst medvetet val. ^^



Pär blev lite förskräckt när han läste gissningarna ni hade på filmen, förresten. :)



Han trodde han såg riktigt stilig ut i den utstyrseln. Marsvin har nämligen generellt en preferens för peruker och skitstora brillor.

Efter era ärliga ord bestämde han sig för att göra sig av med den dock. :)

Men jag har en känsla av att problemet inte är riktigt över bara för det...


Hm..




...vadå? Vad sa du?


...

...Svårt att bestämma vad du ska laga för mat idag?

Jaha!
Men det kan ju vi på Fluffgänget råda bot på! :D


Arlaköket har nämligen ett gott recept på kyckling i jordnötssås med äpple och lime:


http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14524 <-- Klicka här!


Vi provade receptet igår, och det var riktigt gott.

Tyckte dock att det var lite lite vätska i förhållande till kyckling, så jag gjorde mer sås än vad som stod. Så blev det massa rester också. ^^ Matlåda.

Och så ersatte vi en del av grädden med kokosmjölk.

Perfekt recept om du, som vi, köpte på dig en herrans massa kycklinginnerfiléer från Hemköp när de hade extrapris. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0