Leksands medeltidsmarknad

God kväll på er!


Ledsen för dålig uppdatering. Det är nämligen så att vi lämnat Göteborg nu och har åkt till Dalarna.
Det är Leksands medeltidsmarknad nu i helgen, och vi ska närvara.
Har varit mycket senaste dagarna med redovisningen (som gick bra!) och packning, städnin,g etc, så det har inte funnits just nån tid till att blogga.

Blir inget avancerat inlägg det här heller eftersom mitt kära bloggverktyg, min gulliga men totalsega dator, är kvar i Göteborg. Tyckte inte den var så medeltida, så den fick stanna hemma.
Tänkte därför vara miljömedveten och återanvända gamla arkivbilder. ^^



"Men Fluffgänget-Sandra, hur går det med djuren nu när ni åker bort?"

Frukta icke, kära bloggläsare. ^^ Råttmormor i skinande rustning är på väg i sin tappre, blå springare tillsammans med sin trogne vapendragare. De ska bo i lägenheten över helgen och ta hand om djuren. ^^

(Mamma! Råttorna vill ha fotmassage varje morgon. Och bubbelbad. Marsvinen skulle uppskatta en weekend i Paris. Och Pär vill ha en spiffig frisyr)

Ja.

Så det lär inte gå nån nöd på djuren. :)



Hursomhelst, Leksand. Är det nån läsare som befinner sig i närheten tycker jag ni ska åka dit och kika. ^^
Mareld uppträder!

För exakta tider kan ni klicka här, så kommer ni till programmet.



Så, vad finns mer att tillägga..? Tågresan idag gick bra.
Edvin åkte hela vägen klädd såhär:

Så allt är precis som vanligt.

Edvin skrämmer folk på tåget och jag låtsas som att det regnar.





Det dyker upp ett tidsinställt inlägg imorgon kväll/natt förresten. :)
Så total bloggtorka blir det inte. Dessutom tänkte jag att jag kunde slänga in ett MMS-inlägg från marknaden nån gång.

Vi är tillbaka som vanligt igen senast på måndag, kanske till och med på söndag.

Tills dess får ni ha det så bra. ^^ Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Stiftprinsessan

Edvin är så galet töntigt söt. Fnäää!

2011-05-27 @ 22:28:14
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0