Gycklarmetoden

Godkväll, alla söta bloggläsare. ^^



Nu har vi hunnit installera oss här hemma igen. Och så har vi hunnit gulla med alla djuren.

När jag åkte iväg i torsdags trodde jag att det skulle bli rena semestern.
Inga fler svansar i näsan, inget oupphörligt Snöff-babbel när jag försöker plugga (Snöff har alltid så mycket att säga, men det mesta är skitsnack), osv.

Men nog var det skönt att komma hem. ^^
Man blir att sakna djuren en hel del när man är borta.



Djuren verkar hur som helst ha haft det bra med råttmormor på besök, och allt var som vanligt nu när vi kom hem. :)

Allt utom en sak...

Smulan har nästan inte rört sig ur fläcken sedan vi kom hem. Hon har suttit såhär ända sedan vi hittade henne igår kväll:


Jag har ringt till råttmormor och frågat vad det rör sig om, men hon säger att Smulan nog bara är lite trött. Om vi avvaktar några dagar så blir det nog bättre.

Vi provar det. ^^ Råttmormor brukar trots allt ha bra koll.

Vi är i alla fall glada att råttmormor inte kidnappade Smulan, som hon hotade med. :)




Så.

Vet att jag skulle lägga upp lite bilder från Leksands medeltidsmarknad idag, men det får bli imorgon eller så.

Det är nämligen så att jag visst har tagit hundrafyrtiotusen bilder, så det kommer ta ett tag att välja ut några enstaka. :)

Tänkte istället passa på att utfärda en varning till alla tonårsdöttrar. Speciellt om tonårsdottern i fråga råkar vara lillasyster till en gycklare.

Det har visat sig att mammors metoder för att få som de vill har blivit ganska drastiska.


Såhär kan det gå om man som tonårsdotter är hos en ny kille för första gången och inte kommer på en gång när mamma står utanför och väntar i bilen:

(Ursäkta kass bildkvalitet, fick lov att spara bilderna i GIF-format. Ska få tummen ur nån gång och animera i ett bättre program, men inte idag. ^^)


Gycklarmetoden. Hämtad av två färgglada gycklare.

Pinsamt, kan man tycka.

Och ja... Ja, det var det nog också. :D

Kommentarer
Postat av: Adam Solander

Haha. Är det Sanna som råkar ut för denna behandling av Tommy och Edvin? :P



Jag väntar med spänning på bilder! :D

2011-05-31 @ 12:25:23
URL: http://youtube.com/SolanderJuggler

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0