Smulans pojkvän

Nej, jag tänkte väl det...

Jag gav ju råttorna lösenordet till bloggen igår i hopp om att de skulle blogga, men de latmaskarna ligger bara och sover.



Så jag tänkte att jag skulle avslöja lite smaskigt skvaller. ^^

Smulan har en pojkvän.


Jo, det är sant! Sjunga kan han också.

Lyckades faktiskt filma honom, så här kan ni få se:

Vilken kille, va!

Smulan vill egentligen inte att det ska läcka ut, men ligger man och sover på arbetstid kan det lätt gå såhär. ^^
Han har faktiskt bott här i nästan en vecka nu. Han liftade hit med råttmormor och råttgammelmormor.



Ha det bra alla läsare, nu sticker vi iväg på konsert! ^^ Bråttom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0