Smulan, vägledaren

Idag hade jag en stund över, så jag och Edvin passade på att spela lite Magic!

Det där kortspelet, ni vet.

Där man låtsas vara en trollkarl och kastar trollformler och magiska varelser på varandra.



Hur som helst, Smulan kunde liksom inte låta bli att lägga sig i.


Ända sedan jag anställde henne som wordfeudmentor har hon trängt sig på och väglett mig genom praktiskt taget alla spel. Och även vardagliga situationer.

Jag litar inte alltid på hennes råd...





...men i spel brukar det faktiskt gå rätt bra!
Hon klarar allt från wordfeud till "hoppa hage" och resident evil.


Så jag gav henne en chans att vägleda mig till ära och evig berömmelse idag i magic-matchen mot Edvin.


Men det gick inte så bra.
Jag förlorade mot Edvin.
För typ... andra gången någonsin.

Smulan är härmed degraderad till enbart wordfeudmentor. Lite för att hon fick mig att förlora, men kanske mest för att hon snöt sig i korten efteråt.



Jag behöver ett trollkarlsnamn förresten!
Har ni något förslag?

Edvin har nämligen ett jättetufft trollkarlsnamn. "Bazinga". Jag behöver ett som är ÄNNU coolare!

Hjälp, snälla läsare! Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh så underbar blogg.

2011-11-17 @ 21:49:29
URL: http://anku.blogg.se/
Postat av: Elena

il Fluffo!

2011-11-17 @ 22:12:35
URL: http://www.stiftprinsessan.se
Postat av: Lisa

Alakazam kanske?

2011-11-18 @ 18:27:55
Postat av: Mr G.Olbat

Kör på falsk identitet! >:3 Låna Dr S.Mulans identitet ;D Eller kanske nawhalen? >:3 De är som en blandning mellan sjöhästar, och enhörningar! >:D



Mr G.Olbat har talat! ^^

2011-11-28 @ 14:50:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0