Dååå fååår duuuuu...

Har ni sett "ett kilo mjöl" med Grotesco?




Exakt det där hände mig i Nordstan igår!



Jag var på väg till Hemköp för att handla lite mat. Alldeles utanför Hemköp hade de riggat upp ett par stånd där de stod och sålde kiwi.
5 gula kiwis eller 7-8 (minnet sviker) gröna kiwis för 20 kr.


Jag råkar älska gul kiwi.


Grön kiwi är ju också rätt gott, men det är ju ett lotteri det där. Rätt vad det är så får man en utav de där superextramegasura kiwisarna.



Sånt slipper man med gul kiwi. ^^ Tror jag.


Hur som helst, jag bestämde mig för att slå till.
5 gula kiwis för 20 kr, tack!

Det var då det hände.



Onekligen generöst.


Jag var väl kanske inte helt oskyldig jag heller. Hon frågade faktiskt om jag ville ha ballonger. Så jag kunde sagt nej. Men vem säger nej till ballonger? :)

Vi har ätit 4 av kiwisarna och har ännu inte behövt diska någon kiwisked. Vi kommer aldrig behöva diska nån kiwisked. Vi har skitmånga.


Nu har jag egentligen bara ett enda problem...


Vilken tatuering ska jag ha?


Och kanske viktigast av allt; vilken ska Edvin ha?

Jag tror att ballerinakiwin skulle få Edvin att se ganska badass ut. Jag ska tipsa honom om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0