Rapport från i helgen

Hej på er, alla mina små nösser! ^^

Nu är mastodonttentan över. Så nu har jag tid att blogga igen. :) Efter ett rekordlångt uppehåll..



Vi hade besök i helgen. ^^ Råttmormor och råttgammelmormor var här.

Det var jätteskoj. ^^ Det är ju så sällan under terminerna som man får tillfälle att umgås med familj och släkt.
Men nu under helgen har vi umgåtts ordentligt!

Ja, alltså... vi har inte spelat wordfeud hela tiden. Men så fort råttgammelmormor lämnade rummet för att göra något så åkte mobilerna upp.

(Är vi störda, mamma?
)

Men vi spelade ju åtminstone med varandra! ^^




Smulan tyckte mycket om besöket.
För första gången på jättelänge lyckades hon övertala någon (råttmormor) att transportera henne till sovrummet och låta henne väcka mig.

Smulan älskar att väcka folk. Det är hennes favorithobby i hela världen.

Oturligt nog var jag redan uppe och klädd när Smulpatrullen anlände för att väcka mig... Så det var ju bara att gå och lägga sig igen.

Smulans önskan är allas lag.

Hon är gullig, Smulan.

Och dyr.


Räkningen på väckningen gick på 200 kr och en makaron. Hon är hård i affärer.





Ja, och så fick jag prova bakad potatis för första gången. ^^


Det visade sig dock att man kan vara dålig på att äta bakad potatis. Alltså, inte bara dålig, utan patologiskt oskicklig.

Såhär ska det visst se ut när man är klar:



Såhär såg min ut:

Det blev en pöl, liksom.

Inte helt estetiskt tilltalande.

Jag ska öva på fler bakade potatisar framöver. ^^ En vacker dag ska jag göra er alla stolta och förbluffade! :D



Tack råttmormor och råttgammelmormor för en trevlig helg! ^^

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack själva! Har haft en underbar helg.

Störd? Vi? NÄÄÄÄ.... bara man sätter rätt bokstav på TL, DL,DW eller TW.....

Råttgammelmormor måste nog också skaffa sig mobil med Wordfeud så hon kan umgås med oss... ^^

2011-11-07 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0