Säkerhetsförhör

Idag har jag haft säkerhetsförhör!

Ja, det är ju en ny kemikurs som startat nu.

Organisk kemi.


Och inför varje kemikurs har vi ett förhör på säkerhetsföreskrifter om labbsalar, olyckshantering och hantering av kemikalier.

Jag vet inte ännu hur det gick, men Smulan hjälpte mig plugga hela dagen igår, så det ska nog ha gått bra. :)





Imorgon ska vi på konsert!


Euskefeurat spelar i Kungsbacka och vi fick varsin biljett dit av Edvins familj när Edvin fyllde år. :)
Det är några fler vi känner som ska dit också, så eventuellt samlas vi lite innan och lagar lite mat. Och så kommer vi hem rätt sent.
Blir nog kanske inte jättemycket tid över för bloggning imorgon alltså...


Om inte nån råtta kapar bloggen.
Det är faktiskt dags att de tar lite mer ansvar här hemma och hjälper till med bloggandet.
Har gett dem mitt lösenord så får vi se om det händer nåt. :)



Jamen godnatt på er då, nösser. ^^




...Ja, och så var det ju alldeles för länge sedan jag utsatte er för tandbortsråttor sist!



Varsågoda. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0