Kottuppdatering

Ringde till Kottecentralen idag igen och hörde efter hur det gick med kotten som jag hittade för knappt 2 veckor sedan.

Fick goda nyheter. Kotten lever fortfarande, och han äter mycket och verkar må bra.


Som ni kanske kommer ihåg så var han svullen om magen sist jag ringde. Men det hade gått ner nu. Magen fungerar som den ska.


Jättekul att höra. :)


Fast tjejen på kottecentralen tyckte att jag skulle fortsätta hålla tummarna. Tydligen kan läget vara lite knepigt med kottar som kommer in nu på hösten. Så det kan visst vända.

Så jag hör väl av mig dit om ett par veckor igen och hör hur det går.

Hjälp mig hålla tummarna till dess!




Helt underbart att det finns folk som tar emot vilda djur som inte mår bra.

Både Kottecentralen och djurambulansen, som körde kotten gratis till kottecentralen, förtjänar en stor eloge.


Båda är ideella föreningar och tar gärna emot bidrag. Så om ni känner att ni sitter på lite pengar som ni inte vet vad ni ska ta er till med så är ju det ett bra förslag. :)

Om inte så går det också att stötta dem genom att helt enkelt gilla dem på facebook också. (här och här)


Det har jag och Smulan gjort.
^^

Och vem vill inte följa i trendsättaren Smulans fotspår?
...tasspår? ...fotspår? ...tasspår..? ...fot? ...tass?

Kommentarer
Postat av: mommo

Åh va´ roligt att höra att det har gått bra, hitintills, för lilla kotten.

2011-10-06 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0