Höstlöv

Det finns inte mycket som är bra med hösten. Det är mörkt, det är kallt, det är sniglar i marsvinsgräset...

Men en grej med hösten är faktiskt alldeles fantastiskt kul!

Löv!

När man cyklar till gymmet/affären/vadsomhelst så kan man sikta på dem och försöka köra över dem med cykeln. Det är det roligaste som finns!

Och så blir det ju svårare och svårare i takt med att träden fäller fler och fler löv också. Om man siktar på att köra över allihop (allt annat är ju mesigt). ^^


Men så idag fick det nöjet ett abrupt slut...


Det gick upp för mig: Tänk om det bor små djur under löven!
Maskar, sniglar, eller...

Jamen om jag var ett litet djur hade nog jag velat bo under ett mysigt, färggrannt höstlöv...



Jag var tvungen att bikta mig för Edvin.


Men Edvin sa att han också brukar sikta på löv när han cyklar (gör alla det eller?).

Och Edvin sa att det inte alls bor små djur under dem. Så Edvin tyckte inte att jag skulle vara orolig.


Han vet så mycket, Edvin.

Kommentarer
Postat av: Adam Solander

Edvin är smart han. :)

2011-10-19 @ 15:39:30
URL: http://youtube.com/SolanderJuggler

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0