Snart Halloween

Amen ni har ju helt rätt! ^^

Nu har ni ju hittat alla fel!


Ihop med felen från förra inlägget så var det mycket riktigt Smulans öron, bakgrunden och Fluffhövdingens bena som var fel
(luggen ligger annars alltid mot er. Oavsett vilket håll jag står åt. :P Himla tur att jag inte har ambitionen till att upprätthålla det när jag träffar er i verkligheten. ^^; ).

Trodde aldrig ni skulle märka det där med bakgrunden. :)


Här kommer bilden en gång till, med felen inringade:





Snart är det Halloween också!
En utav mina favoritdagar. ^^




Tentan är snart här, och det är fnuffilurmycket att plugga in, men nog ska jag väl ha tid till ett litet halloweenfirande på lördag kväll åtminstone. :)

Vi har bjudit in ett par vänner och ska kolla på skräckfilm och käka svart spaghetti. ^^ Och klä ut oss! :D



Ska ni hitta på nåt särskilt på halloween?
Ska ni klä ut er? Till vad? :D


Är det någon av mina läsare som bor i Göteborg och inte har något att göra på halloween så är ni alltid välkomna hit till Flufflyan. ^^

Hör av er lite innan via mail bara så att vi har spaghetti (och vägbeskrivning) till alla. :)




Tips på bra skräckfilmer uppskattas!
^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0