Bilder från science fiction-mässan

Nu går det dunderförkylning i Flufflyan. Till och med Eddecooling, den omni-immune, har drabbats.

Men jag klagar inte. :) Jag har fortfarande inga vita prickar i halsen! Och det är en seger.

Jag hoppas nu bara att råttfarmor och råttfarfar som var här och hälsade på i helgen klarar sig från att smittas!




Men trots förkylning och feber så var vi (och ett paket alvedon) faktiskt på science fiction-mässan en sväng igår. :)


Där träffade jag min BFF Darth Vader.


Tänk att han också var på mässan, va! Ja, han hade åkt dit så fort han hörde att Fluffgänget-Sandra skulle dit.

Råttorna trodde inte på mig först, men blev överväldigade av mitt bildbevis.

Ja, och sen dess har de varit riktigt gulliga mot mig nu när jag är sjuk! ^^



Tänk, det krävdes bara en oväntad vänskap med en fruktad intergalaktisk superskurk för att få den respekt jag förtjänar från mina två smågnagare. ^^


Fast... jag upptäckte nåt lite märkligt när jag tittade igenom fotona jag tagit från mässan...

Det var inget jag tänkte på då, men på flera av bilderna står det en skum snubbe i bakgrunden.



Vem är han, och vilken rätt har han att förfölja oss runt på mässan och stirra på oss?

Nej, nästa gång jag ser honom ska jag allt konfrontera honom!

Sådär kan han ju inte hålla på.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack för en trevlig helg !!! Tråkigt att ni blev så förkylda :( Än så länge har vi klarat oss.

Krya på er och kramar från oss!

2011-10-04 @ 08:37:10
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Adam Solander

Tufft! Jag vill också bo på ett ställe med bok- och SciFi-mässor!



Du ska nog se att namnet på gubben bakom dig, kommer till dig när du minst anar det. :) Som i en dröm. ;)

2011-10-05 @ 10:31:16
URL: http://youtube.com/SolanderJuggler

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0