Wordfeud

Så jag har upptäckt Wordfeud, det där omåttligt populära mobilspelet som är precis som Scrabble. (Som i sin tur är nästan precis som Alfapet. :P)



Mer än upptäckt. Jag har spelat oavbrutet hela kvällen.

Det är ju jättekul!

Men min nyvunna besatthet har inte setts med blida ögon av alla i hushållet.


Smulan tycker det är ett töntigt tidsfördriv. Smulan har pockat på min uppmärksamhet hela kvällen, utan större framgångar.

Så hon gjorde det enda rätta. Hon skaffade ett wordfeud-konto hon också.

Och hon utmanade mig.

Det blev ett intressant parti.


Och efter att hon totalt svabbat golvet med mig i ca en halvtimme (vem kunde ana att något så litet hade ett så stort ordförråd?) fick jag ge upp.

Krossad av en liten gnagare vars huvudsysselsättning är att peta sig i örat med bakfoten.
Kul.


Nej, jag spelar inte mot Smulan igen.


(Men är det nån annan som vill spela mot mig så är mitt användarnamn Sankar89. ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0