Det lever! Det lever!

Jamen nu får jag ju be om ursäkt. Förlåt, hörni.


Jag har inte dött eller så.
Har bara haft sjukt mycket att göra.
Känns som att jag kanske tog mig en kubikmeter eller två för mycket av det där vattnet över huvudet.

Kan däremot inte garantera omedelbar bättring. Det är fortsatt ganska mycket att göra närmaste dagarna.
Jag ska göra mitt bästa så löser det sig nog. ^^



I morse hade jag ett "kärt" återseende med någon som jag inte sett på relativt länge. Förkylningen.

(I mitt huvud låter han som Lasse Kronér)


Förkylning... Skitbra....


Fast för en gångs skull så klagar jag inte. ^^


Jag menar, även normala människor med normala immunförsvar blir sjuka när skolorna börjar igen. Då är det inte så konstigt om jag också blir det.

Dessutom hann jag med att gymma nästan varje dag i ganska precis en månad. ^^
Så det var inte som vanligt, att jag precis hinner komma igång med gymmet, sen blir jag sjuk.

Jag menar, för jösse namn, kolla på det här fotot jag tog när jag var på gymmet sist!


Jag har hunnit med en del. ^^


Dessutom har jag normalt halsont. Utan vita prickar på halsmandlarna. En helt vanlig förkylning! :D

Grymt! ^^

För denna bedrift tilldelar jag härmed mig själv en rejäl sovmorgon imorgon. :)

(Ring mig inte innan 12, tack! Om ni inte sjunger en trevlig sång. Sjunger ni en trevlig sång får ni ringa när fan ni vill.)

Kommentarer
Postat av: My

Inte ska du vara ledsen, jag har fått halsont till och från i två veckors tid nu och så har jag satt igång att plugga kinesiska för min del. Jag har även lyckats sitta mindre på FB så nu är jag aktiv på min blogg :D Besök gärna.

2011-09-12 @ 01:25:14
URL: http://journalofagastronomiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0