Maria Montazami

Hej på er. ^^

Måndag igen. Men ingen vanlig måndag. Har nämligen gjort en tårta idag. ^^

"Varför, Fluffgänget-Sandra, varför?"


Jo, Eddecooling fyller år imorgon! ^^

Ni får gratta honom om ni kommer ihåg, han läser kommentarerna till bloggen. :) *hint hint*


Ja, sen träffade jag ju på Maria Montazami på väg till Hemköp i Nordstan också. ^^



Säger ju att det är kändistätt här i Fluffbloggen!


Bara för att jag misslyckades totalt med att få en bra bild på Ola Salo behöver ni ju inte sucka och gå hem. :)


Pär fick nästan andnöd när jag visade honom bilden.

Pär ÄLSKAR Maria Montazami.


Han tycker att hon har så spiffigt hår!

Pär säger att han hade gett en årsförbrukning gräs, fem gurkor och Snöff för att få träffa henne.

Så Maria, du kan ju höra av dig nästa gång du är i stan.

Pär skulle vilja ta en fika.


Ja, om du är kvar imorgon kan du ju svänga förbi här och käka lite födelsedagstårta.
I måttliga mängder, förstås.

Vi vet ju alla vad som händer om man tar en extra tårtbit och inte går till gymmet.


(bild tagen från reklamfilmen. Måste ju ange det, annars tror ni ju att jag och Maria är gymkompisar också. Fast vi egentligen bara ses på stan och så. ^^)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Grattis Edvin! Hoppas att du haft en bra dag :)

Kram till er båda

2011-09-13 @ 08:53:47
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: mommo

Stort Grattis Edvin. Kramisar

2011-09-13 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0