Helt vanliga råttor

Ledsen för det lilla blogguppehållet.

Det blev sådär monstermycket att göra igen. Med skolan. Kommer nog att bli flera sådana under det närmaste halvåret gissar jag.
Men nu är det lite lugnare igen. ^^

Har fått lite tid att läsa Don Rosa-serietidningarna vi köpte på bokmässan
(utöver det signerade porträttet fick Don signera 3 serietidningar åt oss också. ^^).

De är bra, alltså.


Jag uppskattar dem till och med mer nu än vad jag gjorde när jag prenumererade på Kalle Anka när jag var liten.


Jag gillar Don Rosas tecknarstil. Ja, faktum är att jag tänkte att jag skulle smyga in den lite här i bloggen!

Bara liiite sådär till att börja med, knappt märkbart...



"Men Fluffgänget-Sandra, det där är ju näbbdjur!"


Pyttsan!
Det är det ju inte. Det är ju råttor!
Ser inte era råttor ut sådär?



Ser de inte ut som ni kommer ihåg dem så kommer ni kanske ihåg fel.

Jag har ett foto här som kanske kan friska upp minnet lite.
:)


Och foton ljuger ju inte. Speciellt inte i Fluffgänget-bloggen. ;)



(Kände ni också att det inte var en dag för tidigt med tandborstråttor igen? Jag har saknat dem lite. Jag måste lägga upp dem lite oftare. Varje helgfri tisdag kanske? Eller varje dag klockan tre...?)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken rolig blogg! :D

Skrattade extra mycket åt fotot i detta inlägg haha, urgulligt!

2011-10-16 @ 05:47:17
URL: http://leviathana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0