Billigt!

Har ni nånsin funderat på hur de råttor som bor/bott hos oss kan veta så mycket trots att de väldigt sällan lämnar lägenheten?

Tidningar.

De har tidningar i botten av buren. Så de läser en del. Nyheter, krönikor, politik, reklam...
Mest reklam faktiskt.

Idag när Metpod satt och läste så hade hon en fråga...




Och det skulle visa sig vara det dummaste svar jag någonsin gett.



Eller jag vet inte. Jag har gett så många dumma svar som misstolkats på så många sätt av så många gnagare. Men ett riktigt dumt svar var det i alla fall.

För ända sedan dess har jag hittat dem vid datorn varje kvart, och...



Jag har försökt förklara att billigt är relativt.

Men det går liksom inte igenom den där barriären av nyfunnen internetshoppingglädje.

Vi kommer få hem en himla massa intressanta paket på posten när helgen är över.


Och vore det inte för att det direkt drabbade mig skulle jag tipsa er om att lägga ut massa gammalt skräp på blocket och tradera för 398 kr.

Det går åt.

Direkt.

Urskiljningslöst.



Nej, om ni ursäktar så ska jag gå och spärra mitt kort nu. Ha det så bra, och trevlig helg! :)






Det är förresten fredag den trettonde idag.

Jag är ensam hemma. Det är mörkt. Och alla lampor i lägenheten blinkar till då och då. Dessutom har jag feber och är tämligen hjälplös.

Bara ifall Jason Voorhees ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0